1. Een copywriter, want u weet te veel over uw vak
Met uw commerciële en zakelijke teksten werft u graag nieuwe klanten. Maar dan moeten zij wél geprikkeld zijn door uw aanbod. Net daar wringt het schoentje. Want u weet te veel, u goochelt met jargon en u kent alle technische details van uw producten uit het hoofd. Wat doet uw freelancecopywriter? Die hangt tijdens de briefing aan uw lippen. En maakt dan teksten die uw doelgroep doen verlangen naar uw producten of diensten. Duidelijk, krachtig en overtuigend. Zodat uw klant meteen contact opneemt voor een afspraak of offerte.
2. Een copywriter, want u hebt wel wat anders te doen
Teksten schrijven vraagt tijd. Véél tijd. Zeker als het niet tot uw kerntaken behoort. Terwijl uw freelancecopywriter zich met plezier elke dag vastbijt in een nieuwe tekstopdracht. Hij schrijft wat u vraagt. Uw jaarverslag, persbericht en personeelsmagazine – noem maar op. En hij werkt waar u wilt: thuis of bij u op kantoor. Resultaat: u krijgt uw tekst – gecheckt en gedubbelcheckt – netjes binnen de deadline in uw mailbox.
3. Een copywriter, want u hebt piekmomenten
Komt uw copywriter elke week of elke maand voor u in actie? Of hebt u alleen op piekmomenten een tekstschrijver nodig? U kiest! Zo blijft u top of mind bij uw klanten. Ook in drukke periodes en tijdens uw vakantie. En alleen de gepresteerde uren tellen. Vakantiegeld, eindejaarspremie of ziekteverlof zijn voor u geen zorg.
4. Een copywriter, want de eerste indruk telt
Uw lezer beslist binnen de vijf seconden of uw bedrijf interessant is. Vat hem daarom snel bij de kraag – met teksten die er – boenk – op zitten. En dat treft. Want uw copywriter weet precies hoe hij uw lezer het best verleidt. Bovendien maakt hij geen enkele fout. Want hij laat zijn teksten controleren door een collega én een genadeloze eindredacteur.
Is zo’n freelancecopywriter iets voor uw bedrijf? Test het uit! Neem contact op met ons.