Succesvol bloggen voor uw bedrijf?

Bloggen voor uw bedrijf?
3 vliegen in 1 klap

Blogt u al voor uw bedrijf? Een slimme zet. Want zo vangt u 3 vliegen in 1 klap: 

  • U zet uw website in de schijnwerpers op Google – zeker met SEO-teksten.
  • Uw klanten vinden gemakkelijker de weg naar uw onderneming.
  • Uw blogs zijn de ideale content voor uw social media.

Bloggen voor uw bedrijf? Extra resultaat met SEO-teksten

Houdt u uw site levendig met nieuwe en relevante content? Dan houdt u ook Google tevreden. Moeilijk is dat niet: door regelmatig een blog te schrijven voor uw website komt u al ver. Zeker als u er een SEO-blog van maakt: geoptimaliseerd voor de zoekmachines en daardoor beter vindbaar. Zo leidt u potentiële klanten gemakkelijker naar uw webstek. 

Bloggen voor uw bedrijfswebsite: profileer u als expert

Uw bedrijfsblog is de ideale manier om uw kennis te tonen. Onderwerpen genoeg: schrijf blogs over de laatste nieuwtjes uit uw sector, wijd blogs aan vragen van klanten of bespreek trends voor de toekomst. Zo zien uw lezers dat u als expert info deelt die ze niet willen missen. En zit uw product of dienst nog fris in hun geheugen als ze het nodig hebben.

Bloggen voor uw bedrijf: blijf top of mind

Nog een voordeel van blogs schrijven voor uw website? U hebt meteen deelbare content voor uw social media. Publiceer uw blogs op LinkedIn, Facebook of Twitter om uw naamsbekendheid te vergroten en de band met uw klanten aan te halen.

Bloggen voor uw bedrijf: creëer waardevolle content

Zomaar bloggen om te bloggen? Dat doet u beter niet. Kijk door de ogen van uw doelgroep en bedenk welke onderwerpen uit uw vakgebied hen interesseren. Dat is een absolute voorwaarde om ervoor te zorgen dat uw lezers uw content liken en delen. Zodat u een groter publiek bereikt. 

Bloggen voor uw business: schakel een copywriter in

Met een blog op uw website hebt u veel te winnen. Geen tijd of inspiratie om zelf content te schrijven? Schakel de copywriters van uwtekst.be in. Dan doen zij het werk voor u: met sterke teksten die uw lezers in beweging zetten.

Eerst zien, dan geloven?

Bekijk de blogs die we voor AFAS Software en IBM schrijven.