Mylène lanceert nieuwe look-and-feel in Lotto Arena

Joke Hofmans

Joke Hofmans

Copywriter voor Antwerpen bij uwtekst.be
...en uwtekst.be was erbij. Want in opdracht van communicatiebureau Blondé schreven we de message house en de teksten voor de nieuwe catalogi. Het werd een avond vol glamour, verrassingen en cadeautjes. En een Michael Jackson-lookalike als kers op de taart!

Al vijftig jaar een klassieker

Het Belgische merk Mylène is sinds 1965 fabrikant van verzorgings- en huishoudproducten. De artikelen zijn alleen via de homeparties verkrijgbaar en dat maakt het merk uniek. Zo vinden er elke dag 220 Mylène-parties plaats in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Goed voor jaarlijks 630.000 gasten bij 97.000 gastvrouwen.

Mylène vernieuwt

Zaterdag 27 augustus 2016 in de Lotto Arena: de aanwezige dames en heren zijn om door een ringetje te halen. Piekfijn uitgedost voor het langverwachte moment suprême: de herlancering van het merk Mylène. Met een nieuwe look-and-feel, nieuwe producten en een handige Mylène-app. De volledige collectie krijgt een modern jasje met the drop of wonder als rode draad, verwijzend naar de nertsolie: het product waarmee het Mylène-avontuur ooit begon.

#samenmooier met communicatiebureau Blondé

Communicatiebureau Blondé kreeg de opdracht om de rebranding in goede banen te leiden. Voor de teksten deden zij een beroep op de copywriters van uwtekst.be. Onze opdracht? Teksten schrijven waarvan u onmiddellijk vrolijk wordt. Met een focus op gezellige momenten met vrienden, me-time en de luxe van kwaliteitsproducten. Zo gezegd, zo gedaan!

Waar is dat feestje?

En het feest in de Lotto Arena? Dat was áf! Een knappe show met filmpjes, muziek en productpresentaties. En aanstekelijke oh’s en ah’s bij de onthulling van de nieuwe Mylène-stijl. De aanwezigen konden prijzen winnen, smulden bij de foodtrucks en kregen een verwenpakket. En deze copywriter? Die genoot vrolijk mee.

Delen mag

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email