Prikkel uw lezer met actiewerkwoorden

Tom Goossens

Tom Goossens

Copywriter voor Vlaams-Brabant bij uwtekst.be
Proeft, ruikt en voelt uw lezer uw tekst? Dan treft u hem in het hart. Maar hoe krijgt u dat voor elkaar? Met werkwoorden die de zintuigen van uw lezer prikkelen: actiewerkwoorden.

Doe de test van uw copywriter

Welke zin verleidt u het meeste?

  • Als u onze tips leest, kunt u meer verkopen.
  • Tien tips waarmee uw verkoop door het plafond schiet.

Overtuigd? Nog een voorbeeld:

  • Je kunt haar een brief schrijven om te vertellen dat je van haar houdt.
  • Kruip in je pen en leg je hart voor haar bloot.

Kleuren, schieten, kruipen …

Kleur uw teksten met actiewerkwoorden. Want ze maken uw tekst aanschouwelijk: uw lezer ziet, voelt, ruikt of proeft wat u bedoelt. En uw boodschap? Die glijdt binnen – als gesneden koek. Missie geslaagd.

Schrijven is kiezen

Wijk af van platgetreden paden, want clichés wiegen uw lezer in slaap. Schrijven is stoeien met woorden, dus kom eens verrassend uit de hoek.

Zet uw copywriter aan het werk

Bijt u de tanden stuk op uw tekst? Neem dan contact op met Uwtekst.be. Onze copywriters staan te trappelen om voor u te schrijven.

actiewerkwoorden

Delen mag

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email