Waarom? Neem nu Marco Borsato:
- Waarom ben jij uit mijn leven?/ Waarom ben jij nou niet gebleven?/ Waarom wou jij me niets meer geven?/ Waarom ben jij vertrokken zonder reden?
- Jij kan de zon laten schijnen/ want je loopt langs en de wolken verdwijnen/ en als je lacht, lacht heel de wereld mee.
Was die man geen zanger, dan werd hij een succesvolle copywriter. Want Marco zet zijn luisteraar centraal: jij, jij, jij. En hij heeft helemaal gelijk. Want wilt u de aandacht van uw klant, dan spreekt u hem het best rechtstreeks aan – met u of je. Zo betrekt u hem in uw verhaal.
- Zeg dus niet: Wij bieden een waaier aan mogelijkheden wat betreft keukenstijlen en concepten.
- maar: Zoekt u een nieuwe keuken? U kiest bij ons uit duizend-en-een stijlen en concepten.
Pas de gouden regel toe: schrijf ⅓ over uzelf en ⅔ over de klant.
Ook op de ‘over ons’-pagina van uw website? Ja, ook daar.
Dus:
Wij ondersteunen bedrijven op het vlak van assessment en development.
Wij leggen de focus op het aantrekken van talentvolle kandidaten, het ontwikkelen van medewerkers en het optimaliseren van teams en processen.
wordt dan:
Trek talentvolle kandidaten aan, laat uw medewerkers groeien en verbeter de samenwerking in uw teams. Hoe? Met coachingbureau xyz.
Anders gezegd: u keert alles om van wij naar u. Inspiratie nodig? Ontdek hoe deze bedrijven de klant centraal zetten:
Is Marco Borsato niets voor u? Doe dan een beroep op de copywriters van uwtekst.be. U krijgt bedrijfsteksten waarin uw klanten en prospects de hoofdrol spelen.