Podcast voor interne communicatie voor Lantis
Hoe zorgt u ervoor dat interne communicatieboodschappen blijven hangen? Bouwheer Lantis gooide het over een originele boeg en koos voor een reeks podcasts. Uwtekst.be schreef
We schrijven voor kleine en grote klanten met kleine en grote tekstopdrachten.
Altijd is ons doel: meer respons genereren door heldere, vlotte en wervende teksten.
Hoe zorgt u ervoor dat interne communicatieboodschappen blijven hangen? Bouwheer Lantis gooide het over een originele boeg en koos voor een reeks podcasts. Uwtekst.be schreef
De klantendienst van bpost krijgt elk jaar 2 miljoen vragen. Over pakjes en brieven, over post doorsturen en nummerplaten schrappen en over reclamezendingen en de
Eindredactie, wat is dat? Onze eindredacteurs checken teksten op taal. Ze: kijken alles na op spelling, grammatica en uniformiteit; controleren minutieus namen en webadressen; redigeren
“Ik wil dat iedereen ons verslag makkelijk begrijpt – zonder moeilijke woorden.” Zo vertelde Pascal Menten van DrySolutions bij onze kennismaking. Het lekzoekbedrijf onderzoekt de
Antwerps reclamebureau D&K Vision zweert bij het BEAN-principe: Binnenkijken, Elektrische impulsen, Aanpakken en Non-stoprelaties. En voor de SEO-webteksten van hun klanten zweren ze bij uwtekst.be.
Alles begon met een lastminutetekst over de supercomputer Watson en AI voor bedrijven. En de rest is geschiedenis. We schrijven voor IBM advertorials, blogs en
De coronacrisis heeft duidelijk gemaakt dat veel mensen niet elke dag in de file hoeven te staan om te gaan werken. Tegelijk is er het
BandBox is het nieuwe bedrijf van Sam Schellekens. Zijn missie: muzikanten ondersteunen met mobiele repetitie- en opnamestudio’s. Voor zijn factsheet, ook wel troevenblad of onepager
Nobel Flooring uit Minderhout maakt en plaatst eiken parketvloeren. Voor hun nieuwe website klopten ze bij uwtekst.be aan voor SEO-teksten die hun passie voor hout en perfectie uitstralen.
Interieurzaak Vandermeeren in Veurne heeft een nieuwe website. De opdracht voor de copywriters van uwtekst.be: SEO-teksten schrijven die u doen dagdromen over uw nieuwe interieur, zodat u meteen een afspraak maakt voor gratis interieuradvies.
“Ne reklambureau in ’tètteke van Mèchele me iel veul goesting”, leest u op de website van Blops Communicatiemakers, het fullservicebureau van Bart Diricx. Hij serveert in een oogwenk frisse en verleidelijke brochures, mailings en advertenties voor onder andere Adecco, OZ en Oh’ Green. Mét de teksten van de schrijfmusketiers van uwtekst.be.
Het team van Think Tomorrow is gepassioneerd door digitale media. Ze toveren met websites en dokteren knotsgekke campagnes uit voor de sociale media. Om hun pen aan te scherpen, volgden ze de schrijftraining van copywriter Tom.
Blogs, klantverhalen, white papers, … De copywriters van uwtekst.be schrijven tintelende teksten voor de Mechelse softwarespecialisten van AFAS Software. Algemeen directeur Machiel den Dekker vertelt u waarom hij kiest voor de pen van uwtekst.be.
“Hoe vertellen we onze klanten wat we doen, op zo’n manier dat ze met plezier blijven lezen?”, vroeg Heylen Vastgoed zich af. Hun communicatiebureau icommunicate schakelde uwtekst.be in voor een immomagazine vol boeiende tips voor mensen die op het punt staan om hun woning te kopen of te verkopen. Na amper 10 dagen lag het #HVmagazine al te blinken in de 7 kantoren verspreid over de provincie Antwerpen.
“Joke en Tom schrijven steevast sterke teksten voor ons magazine. En met hun projectopvolging zetten ze de puntjes op de i – zónder uitzondering. Daarom rekenen we op uwtekst.be voor publireportages en redactionele stukken.” Aan het woord is Luc Colla, hoofdredacteur van STERCK. Magazine.
Copywriter Joke wrijft zich al in de handen als ze een bericht krijgt van communicatiebureau The Oval Office. Want dankzij hen mag ze op de koffie bij sterke persoonlijkheden. Gewapend met haar dictafoon en tonnen nieuwsgierigheid duikt ze in de wereld van de cultuur, politiek en sociale strijd. En komt ze weer boven met netjes afgewerkte diepte-interviews en reportages.
Ondernemers op een laagdrempelige manier op weg helpen naar e-facturatie. Die opdracht kreeg copywriter Joke van Wolters Kluwer. Dus schreef ze een white paper over het wat, waarom en hoe van elektronisch factureren. Tot grote tevredenheid van Isabelle Thienpont, Head of Marketing & Product Management.
Waar Smart Insulation komt, daalt de energiefactuur. Want de isolatiespecialist uit Bertem geeft woningen een doeltreffende beschermlaag. Voor hun nieuwe flyer klopte zaakvoerder Stephan Thielemans aan bij de copywriters van uwtekst.be.
Hoe maakt u complexe, technische informatie online toegankelijk voor een groot publiek? Door copywriter Tom aan het werk te zetten. Ook voor de artsen van MKA Antwerpen schreef hij heldere webteksten die Google doen smelten. Nicolas Winderickx, webmaster van mka-antwerpen.be vertelt.
Voor De Persgroep stond 2015 in het teken van de digitale transformatie, en de overnames van Mecom en vier magazinetitels van Sanoma. Uwtekst.be ging op de koffie bij bestuurders, lezers, kijkers en luisteraars. En schreef het merendeel van het jaarverslag in opdracht van communicatiebureau Comfi.
Joke: 0486 93 32 44
Tom: 0496 78 52 33
Hallo@uwtekst.be
uwtekst.be
Karel Vanthillostraat 38
2920 Kalmthout
hallo@uwtekst.be
Het communicatiebureau
BE 0507.728.088